Kunsthal Gent, S.M.A.K. en KIOSK nodigen je uit voor een fishbowl gesprekom, met zoveel mogelijk stemmen, na te denken over de toekomst van het beeldende kunstveld in Vlaanderen. We willen nieuwe verbindingen leggen, over de grenzen van kunstenaarspraktijken, collectieven en organisaties heen, en samen ideeën uitwisselen. Hoe kunnen we elkaar versterken? Hoe bouwen we bruggen? Hoe zorgen we voor meerstemmigheid? En hoe kunnen kunstenaars hun praktijk blijvend ontwikkelen?